.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان

در حکمي ازسوي اسفنديار رحيم‌مشايي ـ رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ـ فريدون فعالي به‌عنوان سرپرست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان منصوب شد.
در مراسمي که با حضور عليزاده شيرواني ـ مدير امور استان‌هاي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ـ برگزار شد، ضمن تشکر و قدرداني از فعاليت‌هاي محمود ربيعي ـ رييس پيشين اين سازمان ـ که به‌دليل داوطلب شدن در هشتمين دوره‌ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌ي انتخابيه گرگان و آق‌قلا از سمت خود استعفا داد، حکم انتصاب فريدون فعالي ـ معاون گردشگري و امور فرهنگي اين سازمان ـ به سمت سرپرستي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان صادر شد.
در اين حکم آمده است: نظر به تعهد و شايستگي و تجارب مفيد شما به موجب اين حکم به‌عنوان سرپرست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان منصوب مي‌شويد.
اهميت حفظ و نگهداري ميراث گران‌بهاي فرهنگي و تاريخي و همچنين توسعه‌ي صنعت گردشگري و صنايع دستي کشور به بذل و اهتمام به تحول مستمر جلب همکاري فراگير مردمي و گسترش فعاليت‌ها و تلاش همه‌جانبه در راستاي اهداف و برنامه‌هاي دولت نياز دارد.
در ادامه‌ي اين حکم افزوده شده است: تعامل با مديريت عالي استان و ديگر مسؤولان محلي، هماهنگي با معاونت‌هاي سازمان، بهره‌گيري از توان تخصصي کارشناسان و صاحب‌نظران براي اعتلاي حوزه‌هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مستعد گلستان امري ضروري است.
توجه به مسايل انساني و ايجاد فضايي صميمي و دوستانه و فراهم آوردن زمينه‌هاي رشد و پيشرفت همکاران و رفع نيازهاي آنها و اولويت دادن به حل مشکلات مردم از مهم‌ترين وظايف مديريتي‌اند.
فريدون فعالي متولد 1345 است و 18 سال سابقه‌ي مديريتي دارد. او بيش از سه سال نيز سمت معاونت گردشگري و امور فرهنگي اين سازمان را برعهده داشته و گام‌هاي موثري را در راه اعتلاي صنعت گردشگري در استان گلستان برداشته است./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.061 seconds.